Tuesday, November 16, 2010

هفتمین مدال ایران به نام یک زن


هفتمین مدال کاروان ورزشی ایران در رقابتهای ووشو بازیهای آسیایی گوانگژو به دست آمد.
امروز الهه منصوریان در ادامه رقابتهای ساندای رشته ووشو در مرحله نیمه نهایی وزن منهای 52 کیلوگرم، با شکست از حریف تایوانی با مدال برنز به کار خود پایان داد. در دیگر پیکارها، محسن محمدسیفی در مرحله نیمه نهایی وزن منهای 60 كیلوگرم حریفی از هندوستان را از پیش روبرداشت و برای کسب نشان طلا فردا به مصاف حریفی از كره جنوبی خواهد رفت. پیشتر خدیجه آزادپور هم در بخش بانوان به فینال راه یافت. ضمن آنکه سجاد عباسی و حمید رضا قلی پور در مرحله نیمه نهایی ساندا به مصاف نمایندگان چین رفته اند.
همچنین تيم ملي واليبال در چهارمين ديدار خود نيز به پيروزي رسید واليبالبالیست های ايران امروز اندونزي را هم با نتيجه 3 بر صفر شکست دادند و راهي مرحله بعد شدند. و تیم بسکتبال ایران هم نخستین برد خود را مقابل فیلیپین با نتیجه ۶۵ به ۵۰ بدست آورد.
اما حاصل تلاش جودو کاران ایران در بازیهای آسیایی تنها دومدال محمدرضا رودکی بود. رودکی جودوکار سنگین وزن ایران امروز با شکست در فینال وزن آزاد رقابتهای جودوی شانزدهمین دوره بازیهای آسیایی، مقابل تاکاشی کازاهیکو از ژاپن، به مدال نقره رسید. وی که شنبه در وزن 100+ کیلوگرم به مدال برنز دست یافته بود، با کسب مدال نقره در وزن آزاد به تنها مدال آور ایران در رشته جودو تبدیل شد.

No comments:

Post a Comment