Wednesday, July 22, 2009

بازیهای جهانی ۲۰۰۹ تایوان- ورزشهای غیرالمپیکی


در ادامه بازیهای جهانی ۲۰۰۹ - هشتمین دوره ی رقابتهای غیرالمپیکی تایوان تیم فریزبی آمریکا با کسب نشان طلا یازدهمین مدال خود در این رقابتها را بدست آورد.

در جریان بازیهای جهانی تایوان- تیم فریزبی یا فلاینگ دیسک آمریکا موفق شد در فینال این مسابقات با نتیجه ۱۳ بر ۶ تیم ژاپن را شکست دهد و چهارمین مدال طلای اینکشوررا به دست آورد. تیم ملی فریزبی استرالیا نیز ۱۳ به ۸ بر کانادا غلبه کرد و مدال برنز این بازیها رااز آن خود نمود.

در رقابتهای هنرهای رزمی و مسابقه فینال وزن ۶۹ کیلوی جوجیتسوی مردان جولیان بوسوی فرانسوی با اقتدار برماتیاس بریکس ویلارد دانمارکی چیره شد و نشان طلا گرفت. مدال برنز این وزن به فِدوِر سروف روس رسید که موفق شد آندری تیرباخ آلمانی را شکست دهد.همچنین درفینال مسابقات تیمی زنان- جوجیتسوکاران اتریشی ماریا شرایل و ماریون تِرمِل برای گردن آویز طلا - سارا پگانینی و لیندا رگاسی ایتالیایی را مغلوب کردند وقهرمان شدند. تیم جوجیتسوی زنان فرانسه نیز مدال برنز گرفت.


در مسابقات کرفبال بازیی که ریشه در بسکتبال دارد و بیشتر تغییر یافته ورزش نت بال است تیم هلند به مدال طلا ی هشتمین دوره ی بازیهای جهانی ۲۰۰۹ دست یافت.

ورزش کرفبال تنها ورزشی در جهان است که حتماً باید بصورت مختلط مرد و زن برگزار شود.

تیم هلند-جاییکه این ورزش از آنجا آغاز شده ۲۵ بر ۲۰ تیم بلژیک را شکست داد و اول شد و مدال برنز نیز به تیم میزبان بازیها رسید.تیم کرفبال تایوان با نتیجه ۲۵ بر ۸ تیم روسیه را مغلوب خود کرد و ۱۴مین مدال خود را کسب نمود.

هم اینک کاروان روسیه با ۱۴ طلا و مجموع ۳۲ مدال در صدر است و فرانسه با ۸ طلا ومجموع ۲۳ مدال در رده دوم جای گرفته و تا پایان رقابتهای امروز تیم اوکراین با ۶ نشان طلا و مجموع ۱۹ مدال در رده سوم ایستاده است.

No comments:

Post a Comment