Wednesday, July 22, 2009

مرحله هفدهم مسابقات تور دو فرانس ۲۰۰۹


مسابقات دوچرخه سواری توردوفرانس در مرحله هفدهم با پیروزی فرانک شلک لوگزامبورگی دنبال شد. اما آلبرتوکونتادورهمچنان درصدررکابزنان باقی ماند. در مرحله هفدهم نودوششمین دوره ی رقابتهای توردوفرانس امروز ۱۵۸ دوچرخه سوار درمسیری کوهستانی مسافت ۱۶۹ ونیم کیلومتر را رکابزدند و در خاتمه به پیروزی فران شلک رای دادند.

شلک رکابزن لوگزامبورگی تیم ساکسو بانک بهمراه آلبرتو کونتادوراسپانیایی رکابزن تیم آستانه قزاقستان و برادر خود اندی شلک هم تیمی اش این مسافت را در زمان ۴ ساعت و ۵۳ دقیقه و ۵۴ ثانیه به پایان رساند ولی زودتر از رقیبان از خط عبور کرد تا پیروزی را بخود اختصاص دهد. ویچنزونیبالی ایتالیایی- از تیم لیکویی گاز و لنس آرمسترانگ آمریکایی از تیم آستانا با ۲ دقیقه و ۱۸ ثانیه تاخیر به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

در پایان هفدهمین مرحله این رقابتها- آلبرتو کونتادور قهرمان ۲۰۰۷ توردو فرانس با مجموع ۷۲ ساعت و۲۷ دقیقه و ۹ ثانیه همچنان با در اختیار داشتن پیراهن زرد این رقابتها در صدر رده بندی کلی جای دارد و برادران شلک اندی و فرانک نفرات سوم واول مرحله امروز به ترتیب دوم وسوم هستند. لنس آرمسترانگ قهرمان ۷ دوره توردوفرانس نیز با ۳ دقیقه و ۵۵ ثانیه اختلاف زمانی در رده ی چهارم جای دارد.

No comments:

Post a Comment