Thursday, December 9, 2010

چهارمین باخت پیاپی شاگردان علی دایی


هفته هجدهم رقابتهاي ليگ برتر فوتبال ايران باشکست پرسپولیس آغاز شد.
امروز در آغاز نیم فصل دوم ليگ برتر، تراكتورسازي تبريز در خانه با یک گل از سد پرسپوليس تهران گذشت ونخستین پیروزی خود مقابل سرخ پوشان پایتخت را جشن گرفت. تگ گل اين ديدار را در دقيقه 26 ، كرار جاسم محمد از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند. اين شکست، پس از باخت مقابل استقلال، سپاهان و پیکان، چهارمين شكست پياپي شاگردان علي دايي است. هم اینک تراكتورسازي با 28 امتياز در مکان پنجم جدول رده بندي است و پرسپوليس با 27 امتياز به مكان ششم سقوط كرد.
در دیدار حساس دیگری، امروز استيل‌آذين سرانجام طعم پیروزی را پس از چندین هفته ناکامی چشید و دو بر يك از سد فولاد خوزستان گذشت. شاگردان خاکپور در این دیدار، با گلهای سياوش اكبرپور به پیروزی رسیدند.

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران، افشین قطبی با عقد قراردادي سه ساله به تيم شيميزو اس‌پالس ژاپن پيوست. پس از آنکه یکی از اعضای هیت رئیسه فدراسیون فوتبال ایران از قصد این فدراسیون و سازمان تربیت بدنی، برای به خدمت گرفتن سرمربی خارجی در تیم ملی سخن گفت،قطبي، اعلام کرد که پس از جام ملت‌هاي آسيا كه دي‌ماه برگزار مي‌شود،باتمام شدن قراردادش به یکتیم باشگاهی در خارجازکشور خواهدپیوست. امروز اعلام شد که قطبی با امضاي قراردادی سه ساله هدايت این تيم ژاپنی را بر عهده خواهد گرفت. تیم شيميزو در اين فصل رقابتهای لیگ ژاپن موسوم به جی لیگ به مقام ششم رسيد.

2 comments:

  1. عمادی جان وکیلی در زمینه ویزای تحصیلی ورزشی هست به من معرفی کنی به خدا کل نت رو گشتم تو ایران هم کسی خبر نداره

    ReplyDelete
  2. hossein_parse@yahoo.com برای معرفی وکیلی برای ویزای دانشجویی ورزشی

    ReplyDelete