Thursday, December 23, 2010

برد پرسپولیس پس از پنج هفته


هفته بیستم رقابتهای فوتبال لیگ برتر ایران پیش از تعطیلات ۳۸ روزه ، با شکسته شدن طلسم ناکامی های پرسپولیس، پیروزی نمایندگان اصفهان، سپاهان و ذوب آهن و برتری مس، تراکتورسازی، پیکان، و شاهین مقابل حریفانشان آغاز شد
در یکی از حساس ترین دیدارها، تیم پرسپولیس تهران، پس از ۵ هفته ناکامی و شکست، امروز موفق شد، در ورزشگاه تختی، با تک گل اشپیتیم آرفی، از سد تیم سایپای البرز گذشت، تا با کسب سه امتیاز این بازی، با سی امتیاز در مکان ششم جدول بایستد. سپاهان اصفهان هم که در فولاد شهر تا دقیقه 75، با نتیجه 2 بر 1 از مهمان خود فولاد خوزستان عقب بود، در پایان 3 بر 2 به برتری رسید. در تبریز، تراکتورسازی با تک گل محمد نصرتی که در دقیقه پنجم وقتهای اضافه، ازروی نقطه پنالتی به ثمر رساند، همشهری اش شهرداری را از پیش رو برداشت.
اما در دیدار بالانشین های جدول، امروز تیمهای استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه آزادی، به مصاف هم رفتند، که در پایان شاگردان ابراهیم زاده، توانستند دو بر یك به پیروزی برسند. در سایر دیدارها، نفت تهران با استیل آذین به تساوی 2 - 2 رسید. صنعت نفت آبادان در خانه با یک گل مغلوب راه آهن شهرری شد، صبای قم پس از پیروزی هفته قبل مقابل پرسپولیس، امروز با یک گل به شاهین بوشهر باخت. مس کرمان 1 بر صفر ملوان انزلی را از پیش رو برداشت و پیکان قزوین 3 بر 1 پاس همدان را مغلوب کرد.

No comments:

Post a Comment