Thursday, December 9, 2010

نتایج یورولیگ و ان بی ای


دور هشتم مسابقات لیگ بسکتبال اروپا، یورولیگ، روز گذشته با انجام چهار دیدار پیگیری شد که در مهمترین آنها، در گروه چهار، زسکا موسکوی روسیه در برابر والنسیای اسپانیا با نتیجه ۷۳ بر ۶۳ به پیروزی رسید.
این پیروزی که دومین برد این فصل دارنده شش عنوان قهرمانی این مسابقات بود، امیدهای این تیم را برای صعود به جمع شانزده تیم برتر این مسابقات زنده نگه داشت. در دیگر دیدار این گروه هم آرمانی جینز میلان با نتیجه ۸۴ بر ۷۰ در برابر افس پیلسن ترکیه به برتری دست یافت. با این پیروزی میلان هم امتیاز با پیلسن، پس از پاناتینایکوس و یونیون المپیا در رده سوم قرار گرفت. از گروه دو شاقلاقوای بلژیک با نتیجه ۷۵ بر ۶۱ بروس بسکتس را از پیش رو برداشت، در گروه سه هم مونته پاشی سیه نا در برابر سیبونا با نتیجه ۸۲ بر ۶۶ به پیروزی دست یافت.

در ادامه مسابقات لیگ ملی بسکتبال آمریکا، ان بی ای، شب گذشته، باستن سلتیکس در برابر دنور ناگتس به پیروزی دست یافت. در این دیدار که به برتری ۱۰۵ بر ۸۹ سلتیکس انجامید، ری آلن شوتینگ گارد سلتیکس با کسب ۲۸ امتیاز و ۵ امتیاز ستاره تیمش بود

همچنین در دیداری دیگر، ممفیس گریزلیز در برابر فینیکس سانز، با نتیجه ۱۰۴ بر ۹۸ به پیروزی دست یافت. در این دیدار زک رندالف با کسب ۳۴ امتیاز و ۱۷ ریباند نقش مهمی در پیروزی تیمش داشت. البته حامد حدادی، سنتر ایرانی ممفیس در این بازی هم غایب بود .

No comments:

Post a Comment