Tuesday, December 14, 2010

نتایج هفته چهاردهم ان اف ال


هفته چهاردهم لیگ فوتبال آمریکایی، ان اف ال، با پیروزی بالتیمور به پایان رسید.
در آخرین بازی از هفته چهاردهم لیگ ان. اف. ال. شب گذشته، تیم بالتیمور ریونز با نتیجه ۳۴ بر ۲۸ از سد هیوستن تکسانز گذشت. در این دیدار مت شای توپ پخش کن تیم میزبان ، هیوستون، با ارسال پاسهایی به طول ۳۹۳ یارد که منجر به سه تاچ داون شد، باز هم نتوانست مانع از شکست تیمش در برابر بالتیمور شود.

همچنین نیویورک جاینتس موفق شد شب گذشته ۲۱ بر ۳ مینه سوتا وایکینگز را از پیش رو برداشت. در این دیدار برت فارو، کوارتر بک ۴۱ ساله مینه سوتا، پس از ۱۸ سال حضورمتمادی و برای اولین بار پس از ۲۹۷ بازی ، بدلیل مصدومیت تعویض شد. جانشین فارو در این پیکار نتوانست از عهده کار برآید تا این تیم بازنده دیدار لقب بگیرد.
در دیدار دیگری، پیتسبورگ استیلرز توانست در خانه با نتیجه ۲۳ بر ۷ سینسیناتی بنگالز را مغلوب کند. در این دیدار که پیتسبورگ حدود ۹ دقیقه بیشتر از سینسیناتی صاحب توپ بود، نگذاشت این تیم در کوارترهای دوم تا چهارم امتیازی به دست آورد تا با نتیجه سنگین ۲۳ بر ۷ بازی را واگذار کند.

همچنین در دیگر دیدار این هفته، نیواینگلند پتریوتس با حساب ۳۷ بر ۷ شیکاگوبرز را درهم کوبید. تام بریدی، کوارتر بک نیواینگلند در این بازی هم درخشید و توانست با ارسال پاسهایی به طول ۳۶۹ یارد که منجر به ۲ تاچ داون هم شد، نقش بزرگی در پیروزی تیمش داشته باشد.

No comments:

Post a Comment