Monday, June 20, 2011

برزیلیها مدالهای والیبال ساحلی را درو کردند



مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی جهان در ایتالیا، با قهرمانی برزیلیها در رده زنان و مردان به پایان رسید.
در دیدار رده بندی برای کسب مقام سوم زوج چن ژوئه و ژی ژانگ از چین در برابر حنا کلاپا لووا و لنکا هاجکووا از جمهوری چک در سی و دو دقیقه و دو گیم متوالی به پیروزی رسیدند تا مدال برنز این مسابقات رو به گردن بندازند.

اما در فینال، قهرمانان دو دوره مسابقات المپیکهای ۲۰۰۴ آتن و۲۰۰۸ پکن در برابر بختهای نخست قهرمانی این مسابقات قرار گرفتند. میستی می ترنور و کری والش آمریکایی برای کسب مقام قهرمانی باید از سد لاریسا فرانکا و جولیانا فلیسبرتا داسیلوا از برزیل عبور میکردند. گیم نخست با برتری ۲۱-۱۷ برزیلیها به پایان رسید اما کری والش که بعد از المپیک پکن صاحب دو فرزند هم شده خیال عقب نشینی نداشت و با توپگیری های میستی می گیم دوم را ۲۱-۱۳ به سود خود به پایان بردند. در گیم سوم در حالیکه دو تیم رقابتی شانه به شانه داشتند این زوج فرانکا و داسیلوا بودند که در آخر با نتیجه ۱۶-۱۴ به برتری رسیدند تا با پیروزی دو بر یک به مقام قهرمانی این مسابقات دست یابند.
در دیدار رده بندی مردان که ۵۹ دقیقه به طول انجامید، مدافعان عنوان قهرمانی از آلمان، یولیوس برینک و یوناس رکرمن با پیروزی دو بر یک در برابر مارتینز پلاوینز و یانیس اسمدینس از لتونی به مقام سوم و مدال برنز رسیدند. اما فینال مردان، دیداری تمام برزیلی بود. امانوئل رگو و آلیسون چروتی، امیدهای دوم قهرمانی این مسابقات در برابر هوطنانشان مارسیو آرائوخو و ریکاردو سانتوز کارچندان سختی نداشتند و در ۳۸ دقیقه دو بر صفر به پیروزی رسیدند تا به مقام قهرمانی این مسابقات دست یابند.




No comments:

Post a Comment