Thursday, June 23, 2011

پیروزی و صعود سرینا



قدیمی ترین رقابتهای تنیس جهان مسابقات ویمبلدون امروز، با برد مدافع عنوان قهرمانی دنبال شد.
سرینا ویلیامز آمریکایی به رغم واگذاری یک ست حریفش را شکست داد تا به دور سوم راه پیدا کند. سرینا که پس از قهرمانی در مسابقات سال گذشته ویمبلدون به دلیل بیماری و مصدومیت از دنیای تنیس دور بود، در برابر سیمونا هالپ از رومانی ست نخست را ۳-۶ واگذار کرد. بخت هفتم قهرمانی این دوره مسابقات اما در ست های دوم و سوم حریف نوزده ساله اش را ۶-۲ و ۶-۱ شکست داد تا راهی دور سوم این مسابقات شود.

چهارمین روز مسابقات تنیس ویمبلدون، این مسابقات دیروز هم با پیروزی نفر نخست تنیس مردان جهان پیگیری شد. رافائل نادال اسپانیایی در برابر رایان سوئیتینگ آمریکایی با نتیجه سه بر صفر به برتری رسید تا با صعود به دور سوم این مسابقات، یک گام دیگر به کسب سومین قهرمانی ویمبلدون نزدیک شود.
در دیگر دیدار دیروز، ژیل مولر از لوگزامبورگ در برابر امید سی و یکم قهرمانی این مسابقات، میلوس روانیک کانادایی به برتری رسید تا در دور سوم حریف نادال شود. روانیک در این دیدار به دلیل مصدومیت زانو از ادامه مسابقه انصراف داد تا مولر به دور بعد راه یابد.
همچنین اندی ماری بریتانیایی، نفر چهارم تنیس مردان جهان در برابر حریفش از آلمان به برتری رسید. ماری، توبیاس کامکه را سه بر صفر مغلوب کرد تا به دور سوم راه پیدا کند.
در دیگر دیدار روز گذشته، سیمون بولِلی ایتالیایی، در برابر بخت چهاردهم قهرمانی این مسابقات، استانیسلاس واورینکای سوئیسی سه بر صفر به پیروزی رسید تا او هم قدم به دور بعد بگذارد.




No comments:

Post a Comment