Monday, June 13, 2011

اولین قهرمانی دالاس با عبور از یاران لیران



در ادامه مسابقات فوتبال گولد کاپ کونکاکاف، ال سالوادور کوبا را در هم کوبید اما باز هم نتوانست به یک چهارم نهایی این مسابقات صعود کند.
در ادامه مسابقات گروه یک، ال سالوادور که از سال ۲۰۰۳ تا کنون به جمع هشت تیم برتر این مسابقات راه نیافته، در برابر کوبا در ورزشگاه سولجر فیلد شیکاگو، نیاز به برد داشت تا امیدهایش را زنده نگاه دارد. در این دیدار زِلایا دو بار و رومِرو، بلانکو، آلوارز و کینتانیا هر کدام یک بار برای ال سالوادور گلزنی کردند تا این تیم با نتیجه شش بر یک کوبای قعرنشین را در هم بکوبد. تک گل کوبا را هم کارکز در دقیقه ۸۳ به ثمر رساند.
اما این پیروزی برای صعود ال سالوادور به یک چهارم نهایی کافی نبود، چون کاستاریکا به رغم شکست در برابر مکزیک صدرنشین، با تفاضل گل بهتر به عنوان تیم دوم گروه یک صعود کرد. در این دیدار که در ورزشگاه سولجرفیلد برگزار شد، مکزیک که پیش از این صعودش به عنوان تیم نخست این گروه به دور بعد را مسجل کرده بود، در برابر کاستا ریکا به پیروزی رسید. در این دیدار گواردادو دو بار و مارکز و باردا هر کدام یک بار برا مکزیک گلزنی کردند، ضمن آنکه یورنا تک گل کاستاریکا را به ثمر رساند تا مکزیک این بازی را هم با پیروزی پشت سر بگذارد و با ۹ امتیاز از سه بازی به عنوان صدر نشین به دور بعد راه یابد. اما کاستاریکا به رغم شکست در این دیدار، هم امتیاز با ال سالوادور چهار امتیازی و با تفاضل گل مثبت دو، رده دوم را به خود اختصاص داد تا به جمع هشت تیم برتر این مسابقات راه یابد. در ادامه این مسابقات امروز گواتمالا با گرانادا و گوادالوپ با ایالات متحده دیدار خواهند کرد.

No comments:

Post a Comment