Tuesday, June 7, 2011

نصف جام قرمز شد



دیدار رفت فینال بیست و چهارمین دوره رقابتهای جام حذفی باشگاه های کشور با پیروزی پرسپولیس مقابل ملوان بندرانزلی به پایان رسید.
در این دیدار که به قضاوت علیرضا فغانی و در حضور بیش از 75 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار شد شاگردان علی دایی در پایان با نتیجه چهار بر دو از سد شاگردان فرهاد پورغلامی گذشتند. ابتدا تیم فوتبال ملوان در دقیقه 34 توسط محمد رستمی به گل برتری دست پیدا کرد. در ادامه بازی و در دقیقه 38 ابوالحسن جعفری مدافع تیم ملوان به دلیل خطا روی حمید علی عسگری از سوی داور با کارت قرمز اخراج شد تا ملوان ادامه بازی را 10 نفره دنبال کند. در دقیقه ۴۵ آلن باشیج روی محمد نوری در محوطه جریمه مرتکب خطای پنالتی شد ولی مازیار زارع نتوانست این ضربه را گل تبدیل کند تا نیمه اول با شکست یک بر صفر قرمزپوشان به پایان برسد.اما آنها در همان آغاز نیمه دوم وسیله ی نورمحمدی به گل تساوی رسید. در دقیقه ۶۳ هادی نوروزی گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند اما محمد نزهتی موفق شد بازی را به تساوی بکشد. در ادامه محمد نوری گل سوم پرسپولیس را وارد دروازه ملوانی ها کرد تا پرسپولیس بار دیگر و اینبار با نتیجه سه بر دو از حریفش پیش بیفتد. در دقیقه ۸۵ داور این دیدار فغانی برای پرسپولیس یک ضربه پنالتی اعلام کرد که محمد نوری آنرا به گل تبدیل کرد تا پرسپولیس بازی رفت را با پیروزی ۴ بر دو بسود خود خاتمه دهد.

مراسم قرعه کشی مسابقات یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امروز در کوالالامپور مالزی برگزار شد و تیمهای برتر قاره حریفان خود را شناختند. در این مراسم که با حضور توکواکی سوزوکی رئیس سازمان لیگ ای. اف. سی. برگزار شد بر اساس قرعه تیم ذوب آهن ایران نایب قهرمان فصل گذشته آسیا برابر سوون سامسونگ بلووینگز کره جنوبی به میدان خواهد رفت و تیم سپاهان ایران به مصاف السد قطر می‌رود. سپاهان قهرمان لیگ برتر ایران در بازي رفت ميزبان است و ذوب آهن هم /در بازی برگشت ازحریفش پذیرایی می کند. بر اساس اين قرعه كشي برنده ديدار سپاهان با السد و ذوب آهن با سوون سامسونگ در مرحله نيمه نهايي به مصاف هم خواهند رفت و به اين ترتيب احتمال رويارويي نمايندگان ايران در اين مرحله وجود دارد. در ديگر ديدارها سرزو اوزاكاي ژاپن با جونبوك موتورز كره جنوبي مصاف مي‌دهد و الاتحاد عربستان هم با اف. سی. سئول كره جنوبي رودررو خواهد شد. هر چهار بازي دور رفت 23 شهريور برگزار مي‌شود و بازي‌هاي برگشت مرحله يك چهارم نهايي هم روزهاي پنجم و ششم مهر انجام مي‌شود.طبق برنامه مرحله نيمه نهايي 27 مهر و چهار آبان برگزار مي‌شود و بازي فينال هم قرار است 13 ويا 14 آبان انجام شود.

No comments:

Post a Comment