Monday, July 4, 2011

قهرمانی کهنه کاران برزیلی در نروژ



مسابقات والیبال ساحلی جایزه بزرگ مردان در استاوانگر نروژ با قهرمانی برزیلیهای با تجربه به پایان رسید.
در نیمه نهایی این مسابقات مارسیو آرائوخو و ریکاردو سانتوز برزیلی در برابر یولیوس برینک و یوناس رکرمن آلمانی دو بر صفر به برتری رسیدند تا راهی فینال شوند.

در دیدار دیگر این مرحله تارخی اسکارلوند و مارتین اسپینانگر نروژی در برابر فیژا لک و پرودل لهستانی با نتیجه دو بر صفر شکست خوردند تا از راهیابی به فینال باز بمانند.در دیدار رده بندی هم باز این دو نروژی جوان قافیه را باختند. آنها در برابر یولیوس برینک و یوناس رِکِرمن با نتیجه دو بر یک مغلوب شدند تا برغم حمایت هموطنانشان از دستیابی به مدال برنز بازمانند. والیبالیست های آلمانی که از تجربه بیشتری برخوردار بودند در دفاع روی تور و دریافت اول بهتر عمل کردند و به مقام سوم رسیدند.

اما در دیدار فینال، دو برزیلی کهنه کار در گیم نخست با نتیجه ۲۱ بر ۱۸ زوج فیژالک و پرودل رو شکست دادند. در گیم دوم رقابت نزدیکتر شد ولی آرائوخو و سانتوز موفق شدند ۲۴-۲۲ به برتری برسند تا با پیروزی دو بر صفر مقام قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص دهند.
اگرچه این دو بازیکن پیش از این به صورت جداگانه به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافته بودند اما این نخستین قهرمانی این دو در غالب یک تیم بود.




No comments:

Post a Comment