Tuesday, July 27, 2010

دور مقدماتی لیگ قهرمانان


رقابتهای دور مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا نیز از امشب با برگزاری شش دیدار آغاز میشود.
تیم فوتبال اندرلخت بلژیک خود را آماده دیدار نخست در برابر نیو سینت از ولز می کند. اندرلخت در صورت پیروزی در برابر نیوسنتز به مرحله گروهی این مسابقات راه خواهد یافت. آریل جیکوبز، سرمربیتیم قهرمان لیگ بلژیک، برغم برتری تیمش بر روی کاغذ، عنوان کرده که هیچ تیمی را دست کم نخواهد گرفت.

در سوی دیگرمیدان، تیم نیوسنتز ولز، خود را آماده یکی از بزرگترین دیدارهای تاریخ باشگاهش می کند. این تیم در دور دوم مسابقات مقدماتی یوفا، موفق شده بود تیم بوهمینز جمهوری ایرلند را از پیش رو بردارد. اما دیدار در برابر یکی از مشهورترین باشگاههای اروپا به سادگی آن بازی نخواهد بود.

همچنین تیم نه چندان مطرح یونیرئا اورزیچنی رومانی، که سال گذشته در لیگ اروپا به میدان رفت واین فصل برای نخستین بار به مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا راه یافته، خود را آماده دیدار در برابر زنیت سنت پترزبورگ می کند. لوچیانو اسپالتی، سرمربی سابق تیم رم ایتالیا و مربی فعلی زنیت دراظهارنظری درباره این مسابقه که امشب برگزار خواهد شد، اعلام داشت که تیمی قوی در اختیار دارد، اما با توجه به اینکه اورزیچنی هم تیم خوبی است، زنیت باید مراقب هر دقیقه این بازی باشد. در دیگر دیدارها، اسپارتا پراگ جمهوری چک با لخ پوزنان لهستان،دینامو کیف اوکراین با آ. آ. خنت بلژیک،لیتِکس لووخ بلغارستان با زیلینای اسلواکی واومونیا نیکوزیای یونان با ردبول زالسبورگ اتریش دیدار خواهند کرد.

No comments:

Post a Comment