Monday, July 26, 2010

دیدارهای دوستانه فوتبال


تیم اسپورتینگ لیسبون پرتغال، به مقام قهرمانی مسابقات دوستانه بارکلی چلنج دست یافت.

این تیم پس از تساوی دو بر دو در برابر تاتنهام هاتسپر و بدلیل تفاضل گل بهتر، عنوان نخست را بدست آورد. پس از آنکه هر دو تیم دیدار اول خود را با برد پشت سر گذاشتند، این تساوی، مجموع امتیاز آن دو تیم را به عدد چهار رساند، اما اسپورتینگ لیسبون بدلیل گل خورده کمتر، به مقام قهرمانی مسابقات بارکلی چلنج دست یافت. لیسبون در دیدار نخست دو برصفر منچسترسیتی را از پیش رو برداشته بود و در آنسو هم تاتنهام دو بر یک از سد نیویورک ردبولز گذشته بود.

اما در چارچوب همین رقابتهای بارکلی چلنج، تیم نیویورک ردبولز، با ستاره فرانسوی خود، تیری آنری، موفق شددر مصاف باتیم منچستر سیتی به یک پیروزی روحیه بخش دست یابد.
در این دیدار که حضور دو ستاره فوتبال، تیری آنری و امانوئل آدبایور، مشتاقان را به ورزشگاه کشانده بود، یاران آنری، با نتیجه دو بر یک به برتری رسیدند.

در دیدار دوستانه ی دیگری، که در آمریکا برگزار شد، تیم کانزاس سیتی ویزاردز، شگفتی ساز شد و با نتیجه دو بر یک منچستر یونایتد را از پیش رو برداشت. در این دیدار که در ورزشگاه خانگی کانزاس برگزار شد،جیمی کونراد، مدافع کانزاس در نیمه اول از زمین مسابقه اخراج شد، تا این تیم ده نفره به کار ادامه دهد. اما کی کامارا، دو گل کانزاس را به ثمر رساندتا تک گل منچستر که از روی نقطه پنالتی و توسط دیمیتار برباتوف زده شده بود بی اثر شود.


No comments:

Post a Comment