Thursday, July 29, 2010

مسابقات فوتبال اروپا




دوررفت از مرحله سوم مسابقات گزینشی لیگ قهرمانان اروپا، دیشب با برگزاری ٩ بازی و با توقف تیمهای آژاکس آمستردام هلند و فنرباغچه ترکیه به اتمام رسید.
در یکی از این بازیها، تیم فنرباغچه ترکیه در ورزشگاه نیوفلد شهر برن مقابل بی. اس. سی. یانگ بویز سوئیس به نتیجه تساوی ٢ بر٢ رضایت داد. گل دقیقه ٨٩ مورنو کوستانزو از روی نقطه پنالتی، یانگ بویزِ برن را از شکست خانگی در برابر فنرباغچه نجات داد. تیم فنرباغچه در حالی مقابل حریف سوئیسی تن به نتیجه تساوی داد که از دقیقه ٤٣ به دنبال اخراج کالین کاظم کاظم با یک بازیکن کمتر، به بازی ادامه می داد.

همچنین دیشب تیم آژاکس آمستردام در خانه ی خود برابر پائوک یونان تن به نتیجه تساوی یک بریک داد. در این بازی ابتدا، تیم آژاکس با گل دقیقه ١١ امانوئلسون از میهمان خود پیش افتاد ولی بازی با گل دقیقه ٧٢ ولادیمیر ایویچ به تساوی کشیده شد. در دیگر دیدارهای شب
گذشته ی مسابقات گزینشی لیگ قهرمانان اروپا، اسپورتینگ براگای پرتغال ٣ بر صفر سلتیک اسکاتلند را از پیش روبرداشت. پارتیزان صربستان با همین نتیجه اچ. جی. کی. هلسینکی فنلاند را مغلوب کرد. دبرسنی مجارستان با قبول دوگل، تسلیم باسلِ سوییس شد. آکتوبه قزاقستان مقابل هاپوئل تل آویو، و روزنبرگ نروژ، در مصاف باآیک سولنای سوئد، با یک گل به برتری رسیدند، ودیدار تیمهای باته بوریسف بلاروس با کپنهاگ دانمارک، با تساوی بدون گل، و شریف مولداوی با دیناموزاگرب کرواسی، یک بریک، خاتمه یافت. دیدارهای دور برگشت از مرحله سوم مسابقات گزینشی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.

No comments:

Post a Comment