Wednesday, July 28, 2010

خبرهایی از فوتبال


خریدهای جدید تیم لیورپول انگلیس، به هواداران و خبرنگاران معرفی شدند.
جو کول، میلان یووانوویچ و دنی ویلسون سه بازیکن تازه پیوسته به لیورپول هستند، که روز گذشته در ورزشگاه آنفیلد به خبرنگاران معرفی شدند. در این مراسم، روی هاجسون که به تازگی جانشین رافائل بنیتس شده اعلام داشت که خاویر ماسکرانو قصد جدایی از این تیم را دارد اما فرناندو تورس موافقت خود را با ماندن در این باشگاه اعلام داشته است.

اما در ادامه مسابقات دور مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا،امشب، نه بازی دیگر برگزار میشود که دیدارخانگی اسپورتینگ براگا در در برابرسلتیک گلاسکو یکی از انهاست. در حالیکه مهمترین عنوان براگا در سال ۲۰۰۸ و با قهرمانی درمسابقات اینترتوتو به دست آمده، دومینگوز پاسینسیا، سرمربی این تیم به نتیجه دیدار در برابر نماینده اسکاتلند، خوشبین است.

همچنین در دور سوم مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا، امشب آژاکس آمستردام به مصاف پائوک سالونیکا از یونان خواهد رفت. مارتین یول، سرمربی این تیم که بیش از یک سال است سکان هدایت آژاکس را در دست دارد، امیدوارست با پیروزی در این دیدار، راهی مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا شود. بازیکنان آژاکس که به پسران خدا معروفند، فصل گذشته لیگ هلند، اردویزیه را با مقام دومی به پایان بردند و از فصل ۲۰۰۵-۲۰۰۶ تاکنون به مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا راه نیافته اند.

No comments:

Post a Comment