Tuesday, July 20, 2010

وضعیت تیمها پس از جام جهانی


پس از پایان جام نوزدهم در آفریقای جنوبی برخی تیمها از هم اینک خود را آماده حضوری موفق در جام بیستم در برزیل میکنند.
یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان و الیور بیرهوف مدیر این تیم، که آلمان را به مقام سومی مسابقات جام جهانی آفریقای جنوبی رساندند، قراردادشان را با این تیم تمدید کردند. طبق این قرارداد، لو و کادر فنی اش تا انتهای مسابقات جام ملتهای اروپا در سال 2012 رهبری تیم ملی آلمان را برعهده خواهند داشت.

اما درعرصه باشگاه های اروپا، پپ گواردیولا سرمربی تیم بارسلونای اسپانیا، به انتقال سسک فابرگاس از آرسنال به این تیم با دیده تردید می نگرد. گواردیولا که به تازگی قراردادش با بارسا را به مدت یک سال دیگر تمدید کرده، همچنین با ابراز خرسندی از حضور مورینیو در تیم رقیب، رئال مادرید، حضور او در این تیم را باعث گرم شدن مسابقات دانست.

همچنین، پس از ناکامی تیم ملی فرانسه در جام جهانی، رسوایی اخلاقی نیز نام فوتبالیستهای آن کشور را به سطراول خبرهای روز کشانده است.
درادامه پرونده رسوایی اخلاقی بازیکنان تیم ملی فوتبال فرانسه، فرانک ریبری و کریم بنزما، از سوی پلیس پاریس مورد بازجویی قرار گرفتند. ابتدای سال جاری میلادی، شکایتی از سوی زن جوانی به نام زائیا دئار صورت گرفت که چند تن از بازیکنان تیم ملی فوتبال فرانسه متهم به پرداختِ پول و برقراری رابطه جنسی با او شده بودند، در حالیکه در آنزمان دئار هنوز به سن قانونی نرسیده بود.

No comments:

Post a Comment