Thursday, July 22, 2010

خبرهای فوتبالی از سراسر جهان


در ادامه دیدارهای تدارکاتی و دوستانه تیمهای باشگاههای جهان، و اردوی تیمهای انگلیسی درآمریکای شمالی تیم منچستر یونایتد انگلیس به یک پیروزی دیگر رسید.
این تیم، موفق شد با گل دقیقه ۷۶ گابریل اوبرتن، در برابر فیلادلفیا یونیون به برتری دست یابد. این سومین تور آمریکای شمالی شیاطین سرخ از زمان آغاز مربیگری فرگوسن در این تیم است. منچستر در نخستین دیدارش، در رقابتهای لیگ برتر انگلیس، ۱۶ اوت به مصاف نیوکاسل خواهد رفت.

همچنین، تیم سلتیک گلاسکودر برابر اسپورتینگ لیسبون پرتغال به تساوی یک بر یک دست یافت.
در این دیدارباز هم، ساماراس و این بار از روی نقطه پنالتی، برای سلتیک گلزنی کرد، اما این تیم نتوانست برتری اش حفظ کند و در ادامه این دیدار تیم اسپورتینگلیسبون بارها دروازه راه راه سبز پوشان بندر گلاسگو را به خطر انداختند. سرانجام هلدر پوستیگا روی یک کار تیمی زیبا، در دقیقه ۸۲ بازی را به تساوی کشاند تا دو تیم با نتیجه ۱-۱ زمین را ترک کنند.

در حالیکه تیمهای منچسترسیتی و تاتنهام هاتسپرز انگلیس برای انجام دیدارهای تدارکاتی درآمریکا بسر می برند، روبرتو مانچینی و هری ردنپ، مربیان این دوتیم، درباره موضوعات مختلف با خبرنگاران به گفتگو پرداختند.
مانچینی از امکان انتقال لندن داناوان، بازیکن تیم ملی فوتبال آمریکا، به سیتی خبر داد. همچنین هری ردنپ، تیمش را در کنار تیمهای، چلسی، منچستر یونایتد، لیورپول و آرسنال، از شانسهای قهرمانی مسابقات آتی لیگ برتر انگلیس نامید.

تیری آنری، مهاجم تیم ملی فرانسه هم که بتازگی به لیگ ام. ال. اس. و تیم نیویورک ردبولز پیوسته، روز گذشته با این تیم به تمرین پرداخت. نیویورک ردبولز،که میزبان مسابقات چهار جانبه چلنج است، در اولین دیدار تدارکاتی اش به مصاف تاتنهام انگلیس میرود. آنری با ابراز خوشحالی از پیوستن به نیویورک ردبولز، ابراز امیدواری کرد، با بازگشت به روزهای اوج اش، بتواند برای این تیم مهره مفیدی باشد. تیری هانری درحضور سه ساله خود، در تيم فوتبال بارسونای اسپانيا، يكبار قهرماني اروپا، ‪ دو جام باشگاه‌هاي اسپانيا، يك جام حذفي اسپانيا، سوپر جام اروپا و جام باشگاه‌هاي جهان را به دست آورد.

در حالیکه ژاپن برای برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 اعلام آمادگی کرده، نمایندگان فیفا پس از بازدید ازامکانات ورزشی آن کشور، از ژاپن تمجید کردند.
این هیئت که از استادیوم ها، مراکز مطبوعاتی و زیر ساخت های ژاپن دیدن کرد، آن کشور را آماده برگزاری مهمترین تورنمنت فوتبال جهان اعلام کردند.

اما کشور همسایه ژاپن، کره جنوبی هم، صاحب سرمربی جدیدی شد. چو کوانگ رائه، سرمربی جدید تیم ملی آنکشور، سمت خود را آرزویی نامید که به واقعیت تبدیل شده است. او همچنین اعلام کرد، بیشتر تمرکزش را صرف کاربر روی سرعت و قدرت پاسکاری این تیم خواهد کرد، تا کره جنوبی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، عملکردی به مراتب بهتراز جام جهانی آفریقای جنوبی داشته باشد.

No comments:

Post a Comment