Wednesday, July 21, 2010

خبرهایی از فوتبال جهان


تیمهای حاضردر لیگ برتر انگلیس، برای آماده سازی خود، با سفر به نقاط مختلف جهان، بازیهای تدارکاتی برگزار می کنند.
بازیکنان و مربیان تیم فوتبال منچستر یونایتد در ادامه تور پیش فصل آمریکای شمالی شان، با فاصله گرفتن از تمرینات، به دیدار موزه هنر فیلادلفیا رفتند و، از ٧٢ پله معروف آنشهر که با فیلم راکی مشهور شد بالا رفتند. ادوین فن درسار، دروازه بان شیاطین سرخ با تقلید حالت راکی، سیلوستر استالونه، از پله های پایین آمد. منچستر در ادامه تور آمریکای شمالی، قرار است با تیمهای فیلادلفیا یونیون، تگزاس و گوادالاخار دیدار کند.

تیم بیرمنگام سیتی هم ،خود را آماده دیدار تدارکاتی با گوان اف سی، قهرمان لیگ برتر چین، در ورزشگاه لانه پرنده می کند. بیرمنگام با جذب نفراتی همچون نیکلا زیگیچ، بازیکن تیم صربستان در جام جهانی و بن فاستر، دروازه بان سابق تیم منچستریونایتد، خود را آماده حضوری پرقدرت در مسابقات فصل آتی لیگ برتر انگلیس می کند.

در ایتالیا، سیلویو برلوسکونی، نخست وزیر آن کشور و مالک باشگاه آ.ث. میلان، در جمع مربیان و بازیکنان این تیم، از آنان خواست برای فتح اسکودتو نهایت تلاششان را به خرج دهند. در این مراسم که ماسیمیلیانو آلگری مربی جدید این تیم و بازیکنانی نظیر ماریو یِپس و مارکو آملیا حضور داشتند، برلوسکونی ضمن تمجید از رونالدینیو ابراز امیدواری کرد که این بازیکن در میلان باقی بماند.

No comments:

Post a Comment