Tuesday, November 30, 2010

شبكه بي بي سي انگلیسی، در برنامه ای كه به كميته اجرايي فيفا اختصاص داشت، سه عضو اين كميته را به فساد متهم كرد


شبكه بي بي سي انگلیسی، در برنامه ای كه به كميته اجرايي فيفا اختصاص داشت، سه عضو اين كميته را به فساد متهم كرد.
در حاليكه دوروز دیگر فيفا ميزبانان جامهاي جهاني 2018 و 2022 را معرفي مي كند، برنامه پانوراما، سه تن از اعضای کمیته اجرایی فیفا را به رشوه خواری متهم کرده. عيسي حياتو، رئيس كنفدراسيون فوتبال آفريقا، ريكاردو تكسيرا، رئيس فدراسيون فوتبال برزيل و نيكلاس لوپس، رئيس فدراسيون فوتبال پاراگوئه سه نفری هستند که این شبکه آنها را متهم نموده است.
این درحالیست که فیفا و كميته ميزباني انگليس براي جام جهاني 2018 این اتهامات را رد می کنندمدير اجرايي کمیته میزبانی انگلیس ،اندي آنسُون، اين حرکت شبكه بي بي سي را شرم آور توصيف كرده و گفته شواهد چندان معتبری در این برنامه ارائه نشده و اطلاعات آن مربوط به گذشته است. مدیركميته حمايت از ميزباني انگليس اضافه کرده که اين مسئله مي تواند به بخت انگليس براي ميزباني جام جهاني لطمه بزند. انگلیس برای گرفتن میزبانی جام جهانی ۲۰۱۸ با کشورهای روسيه و میزبانان مشترك پرتغال اسپانيا و هلند بلژيك به رقابت می پردازد.

قرعه کشی جام جهانی زنان سال ۲۰۱۱ در فرانکفورت آلمان برگزار شد و تیمها در ۴ گروه تقسیم شده وحریفان خود را شناختند. در گروه یک تیم کشور میزبان به مصاف کانادا، نیجریه و فرانسه خواهد رفت، در گروه دو ژاپن، نیوزیلند، مکزیک و انگلیس قرار دارند، در گروه سه آمریکا، کره شمالی، کلمبیا و سوئد به مصاف هم خواهند رفت و در گروه چهار هم برزیل، استرالیا، نروژ و گینه استوایی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. این مسابقات در تابستان ۲۰۱۱ در آلمان برگزار خواهد شد.

No comments:

Post a Comment