Thursday, November 18, 2010

خبرهایی از گوانگژو


نمايندگان تكواندوي ايران در دومين روز از رقابت‌هايشان در بازيهاي آسيايي گوانگ‌ژو به سه مدال برنز ديگر دست يافتند.
امروز در رقابتهای بانوان، سمانه شش‌پري تكواندوكار وزن منهای 53 كيلوگرم به گردن‌آويز برنز رسيد و سوسن حاجي‌پورديگرنماينده تكواندو بانوان ايران در وزن منهای 57 كيلوگرم مدال برنز را برگردن آويخت. در رقابتهاي مردان و در وزن به اضافه 80 كيلوگرم، فرزاد عبداللهي با شکست ازاحمد ناصر بهاوي از افغانستان به مدال برنز بسنده كرد و حسين تاجيك در وزن به اضافه 87 كيلوگرم با داوري غیرمتعارف، مغلوب تكواندوكار قزاق شد و از دستيابي به مدال بازماند.
بدين ترتيب ايران در روز دوم رقابتهای تکواندو بازیهاي آسيايي گوانگ‌ژو، سه مدال برنز كسب كرد، تا مجموع مدالهاي كاروان ايران در اين رشته به دو مدال طلا و 4 مدال برنز برسد.

اما وزنه برداری ایران هم امروز به مدال رسید. در ششمین روز بازیهای آسیایی گوانگ‌ژو، اصغر ابراهيمي مدال نقره وزن 94 كيلوگرم را به دست آورد. ابراهيمي امروز با مهار وزنه‌هاي 183 كيلو در يك ضرب و 210 كيلو در دو ضرب و مجموع 393 كيلوگرم به مدال نقره دست يافت. ايليا از قزاقستان با مهار وزنه‌هاي 175 در يك ضرب و 219 كيلو در دوضرب و مجموع 394 كيلو به مدال طلا دست يافت. همچنین امروز ياسر دادوند ديگر وزنه بردار ايران، نهم شد. پیشتردر وزن 69 کيلو مرتضي رضائيان به مدال نقره بازيها دست يافته بود. او با بداقبالی و بالا بودن 300 گرم وزن بدنش نسبت به حريف دوم شد و کیانوش رستمی در 85 کیلوگرم هم ششم شده بود.فردا در آخرين روز رقابتها حامد مجيدي در وزن 105 کيلوگرم و سجاد انوشيرواني و بهداد سليمي در وزن 105+ به مصاف حريفان خواهند رفت.

No comments:

Post a Comment