Thursday, November 4, 2010

دو خبر از بسکتبال جهان


دور سوم مسابقات بسکتبال لیگ اروپا، یورولیگ با برگزاری هفت دیدار پیگیری شد که در یکی از این دیدارها خیمکی مسکوی روسیه موفق شد با نتیجه ۶۴ بر ۶۰ صدرنشین گروه یک، کاخا لابورال اسپانیا را از پیش رو بردارد.
در این دیدار کیت لنگ فورد ۱۹ امتیاز برای خیمکی به دست آورد، تا قهرمان اسپانیا به نخستین شکستش تن درهد. در سایر دیدارهای مهم المپیاکوس یونان ۹۳ بر ۶۶ یونیکاخای اسپانیا را از پیش رو برداشت، زالگریس کائوناس از لیتوانی ۷۴ بر ۶۸ آسه کو پروکوم لهستان را مغلوب کرد، افس پیلسن ترکیه ۸۲ بر ۷۴ میلانوی ایتالیا را برد، اسپیرو شاقلاقوای بلژیک ۶۹ بر ۸۹ بازی را به بروس بسکتس آلمان واگذار کرد، والنسیای اسپانیا ۸۲ بر ۵۷ زسکا مسکوی روسیه را از پیش روبرداشت و دیدار مونته پاسکی سیه نای ایتالیا و سیبونا زاگرب صربستان با نتیجه ۸۰ بر ۵۷ به سود نماینده ایتالیا پایان رسید.

رقابتهای لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا، دیشب با ۱۲ بازی دنبال شد. در یکی از این دیدارها،باستن سلتیکس در خانه پذیرای میاواکی باکس بود. مثلث طلایی باستن،در پایان چهار وقت قانونی این دیدار ۱۰۵ بر ۱۰۲ میلواکی باکس را از پیش رو برداشتند. در این دیدار پاول پیرس با کسب ۲۸ امتیاز و ۵ ریباند امتیاز آورترین بازیکن سلتیک بود و کمک بزرگی به این تیم در کسب برد خانگی داشت. در دیداری دیگر، ممفیس گریزلیز بازی در برابر گولدن استیت واریرز را با نتیجه ۱۱۵ بر ۱۰۹ واگذار کرد. حامد حدادی، بازیکن ایرانی ممفیس در این بازی تنها ۵ دقیقه فرصت حضور در میدان را پیدا کرد که حاصل آن دو ریباند بود. در این دیدار مونتا الیس با کسب ۳۹ امتیاز و ۹ ریباند، نقش پررنگی در پیروزی تیمش داشت.

No comments:

Post a Comment