Wednesday, October 14, 2009

آخرین شب بازیهای مقدماتی جام جهانی در اروپا


رقابتهای فوتبال مقدماتی جام جهانی با برگزاری ۳۲ دیدار در نقاط مختلف جهان امشب به پایان می رسد
در گروه یكِ اروپا، پرتغال با مالت ، سوئد با آلبانی و دانمارك صعود كرده با مجارستان رو برو میشود یاران رونالدو برای رسیدن به پلی آف باید امشب پیروز شوند.
در گروه دوم، سوئیس صدرنشین با اسرائیل، یونان با لوكزامبورگ ولتونی با مولداوی به رقابت میپردازند. سوئیس با یک تساوی هم، راهی جام جهانی می شود.
در گروه سوم، لهستان با اسلواكیِ پیشتاز روبروست و جمهوری چك با ایرلند شمالی و سن مارینو با اسلوونی بازی می كند. تیم اسلواكی با هرنتیجه ای به پلی آف خواهد رسید، اما با کسب سه امتیاز، مستقیما صعود می كند.
درگروه چهارم،دیدارها، تشریفاتی است.آلمانِ صعود کرده، با فنلاند، جمهوری آذربایجان، با روسیه ی راه یافته به پلی آف، و تیمهای نا امید، لیختن اشتاین و ولز با هم دیدارمی کنند
درگروه پنجم، بوسنی هرزگوین، تیم دوم گروه، و راه یافته به پلی آف، با اسپانیای صعود کرده، بازی میکند .تركیه با ارمنستان و استونی با بلژیك روبرو میشود.
در گروه ششم، انگلیس راهیافته به جام جهانی، با بلاروس بازی میکند واوكراین برای راهیابی به مرحله پلی آف، قصد دارد، مقابل آندورا پیروز شود. درغیراین صورت امشب كرواسی با پیروزی مقابل قزاقستان به پلی آف می رود.
در گروه هفتم، لیتوانی با صربستان صعود کرده، فرانسه راهیافته به پلی آف، با اتریش و رومانی با جزایر فارو دیدار می كنند.

No comments:

Post a Comment