Monday, October 19, 2009

نتایج لیگ یونان و داچ لیگ

لیگ فوتبال هلند، اردیوزیه، درهفته دهم با پیشتازی توئنته انسخده به پایان رسید. گل دقیقه 90 انکوفو باعث شد توئنته آنسخده تساوی 2 بر 2 برابرآ زد آلکمار را به برد دراماتیک 3-2 تبدیل کند. تیم استیو مک لارن با این برد جایگاه خود را در صدر جدول تحکیم کرد، آلکمار نیز درمکان ششم جای گرفت. در دیگر دیدار حساس داچ لیگ اسپارتا روتردام در دربی پُربرخورد دیشب که منجر به اخراج ۳ بازیکن شد توانست با نتیجه ۲ بر یک از سد تیم فاینوردعبورکند.
ابتدا آندره باهیا فاینورد را پیش انداخت اما ورق خیلی زود در نیمه دوم برگشت و ۹ نفره شدن تیم فاینورد با گل تساوی بخش ریدل پوئپون همراه شد. اگرچه پوئپون هم دقایقی بعد اخراج شد اما گل دقیقه ۸۴ ستروتمن باعث پیروزی و صعود 4 پله ای اسپارتاروتردام به مکان 12م شد. در حالیکه فاینورد در همان جایگاه 4م باقیماند.

اما در لیگ یونان تیم پاناتینایکوس با گل دقیقه آخر جبرئیل سیسه از شکست گریخت و در زمین کاوالا به تساوی 2 بر 2 دست یافت. اونوئاچی در دقایق 21 و 43 با گلزنی خود میزبان را 2 بر صفر پیش انداخت. پاناتینایکوس که شکست را نزدیک می دید خیلی زود و در دقیقه 53 یکی از گلها را جبران کرد ولی برای تساوی تا دقیقه 90 دست از تلاش بر نداشت. در حالی که داور 4 دقیقه وقت اضافه گرفته بود تیم میهمان توسط سیسه ی فرانسوی بازی را به تساوی کشید. در دیگر دیدار این هفته آ اک آتن که ابتدا با یک گل ازمیهمان قعرنشین خود، پانتراکیکوسعقب افتاده بوداین تیم را با سه گل بدرقه کرد.مایسترو ویچ جوکیچ و کوکو در دقایق 28، 39 و 59 دروازه میهمان را گشودند و بووال و روبرت نیز گلهای پانتراکیکوس را به ثمر رساندند. در جدول رده بندی لیگ یونان، اولمپیاکوس و پاناتینایکوس با 19 امتیاز اول و دوم هستند و آریس سالونیکی در مکان سوم قرار دارد.

No comments:

Post a Comment