Wednesday, October 14, 2009

قهرمان یو اس اوپن هم حذف شد


در رقابتهای تنیس مسترزشانگهای چین، امروز رافائل نادال اسپانیایی و نواک ژکوویچ صرب با پیروزی مقابل حریفانشان به مرحله سوم راه یافتند.
اما مارات سافین روس، تنیس باز شماره یک سابق جهان، مقابل توماس بردیچ از جمهوری چك قرار گرفت و ۲،۱ باخت. سافین ست نخست را شش، سه بسود خود خاتمه داد ولی دو سته بعدی را با نتیجه مشابه شش، چهار به حریف جوانش واگذار کرد و خود از دوراین بازیها کنار رفت.
همچنین لیتون هوویت استرالیایی، دیگر تنیسور شمار یک سابق جهان، در مصاف با گال مانفی فرانسوی ،کم آورد و به همین ترتیب باخت. هویت نیز، ابتدا ست نخست را بُرد ولی دو سته بعدی را به حریف سپرد.
اما از ناکامان بزرگ امروز، میتوان به خوان مارتین دل پوتروی آرژانتینی اشاره کرد. نفر پنجم تنیس جهان و قهرمان یو اس اوپن ، در جدال با یورگن ملتزر اتریشی در ستِ نخست، شکست را پذیرا شد و در ستِ دوم درحالیکه ۲، ۱ عقب بود، با آسیب دیدگی و انصراف از مسابقه، از دور این رقابتها حذف شد. ملتزر ۲۸ ساله- ست نخست را پس از رقابتی نزدیک و در تایبرک، ۷،۶ بسود خود خاتمه داده بود. از دیگر پیروزمندان امروزباید از راینر شوتلر، فرناندو لوپز، ایوان لوبیچیچ، تامی روبرو،رابین سودرلینگ، ژیل سیمون و ژو ویلفرید سونگا نام برد.
گفتنی است، راجر فدررسوئیسی و اندی مورای بریتانیایی، در این میدان حضور ندارند .

No comments:

Post a Comment