Wednesday, August 10, 2011

مصدومیت کلایسترز و حذف ماری



در دومین روز مسابقات راجرز کاپ تورنتو، کیم کلایسترز، به دلیل مصدومیت، این رقابتها را ترک کرد.
کلایسترز، امید دوم قهرمانی این مسابقات و قهرمان سال گشذته یو اس اوپن در دیدار در برابر ژنگ ژی چینی، در حالی که ست نخست را ۶-۳ به سود خود به پایان برده بود و در ست دوم دو بر یک از حریفش عقب بود، به دلیل مصدومیت از ناحیه شکم، مجبور به ترک این دیدار و این مسابقات شد.
اما، سرینا ویلیامز آمریکایی در دیگر دیدار این مرحله حریف اوکراینی اش را به سادگی از پیش رو برداشت ویلیامز در برابر آلونا بوندارنکو در دو ست و با نتایج ۶-۰ و ۶-۳ به برتری رسید تا راهی دور بعد این مسابقات شود.
همچنین آنا ایوانوویچ صرب با پیروزی در برابر حریف چینی اش به دور دوم این مساباقت راه یافت. ایوانوویچ در برابر ژانگ شوای در دو ست و با نتایج مشابه ۶-۱ به برتری رسید. در دیگر دیدار این مسابقات آندره آ پِتکوویچ آلمانی در برابر یوجینی بوپارد کانادایی به برتری رسید. پتکوویچ حریف کانادایی اش را در دو ست و با نتایج مشابقه ۶ بر دو پشت سر گذاشت تا او هم به دور بعداین رقابتها گام بگذارد.

مسابقات تنیس راجرز کاپ مسترز مونترال در روز دوم با شکست و حذف مدافع عنوان قهرمانی پیگیری شد. در این مسابقات که در شهر مونترال کانادا برگزار می شود، اندی ماری بریتانیایی، بخت چهارم قهرمانی این مسابقات با شکست در برابر حریف انگلیسی اش وداعی زودهنگام با این مسابقات داشت. ماری این دیدار را با نتیجه دو بر صفر واگذار کرد تا از دفاع از عنوان قهرمانی اش عاجز بماند. در دیگر دیدار این روز ریچارد گسکه فرانسوی با شکست حریفش از آلمان به دور دوم این مسابقات راه یافت. گسکه در دوست و با نتایج ۶-۳ و ۶-۲ فلوریان مایر را مغلوب کرد تا راهی دور بعد شود. همچنین ژیل سیمون دیگر قربانی دومین روز این رقابتها بود. بخت نهم قهرمانی این مسابقات در برابر تنیسور هشتادم رده بندی مردان، فیلیپ پتشنر آلمانی در دو ست و با نتایج ۷-۵ و ۶-۲ شکست را پذیرا شد تا دیگر ناکام این مسابقات لقب بگیرد.





No comments:

Post a Comment