Sunday, January 24, 2010


امشب نیزدر ایتالیا دو تیم صدرنشین و مدعی قهرمانی رقابتهای سری آ، اینترمیلان و آ.ث. میلان ، در دربی حساس و دیدنی آنشهر به میدان می روند. دیشب در آغازهفته 21م رقابتهای سری آ، تیم یوونتوس باردیگر متحمل شکست شد، تا روند ناکامی های این تیم ادامه داشته باشد.شب گذشته، یووه درزمین خود در تورین میزبان آاِس رم بود ودرحالیکه مقابل این تیم به تساوی یک یک رضایت داشت، با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد. ابتدا دل پیه رو در دقیقه 51 تک گل یووه را به ثمر رساند، اما توتی در دقیقه68 از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند. پس از آنکه، جیانلوییجی بوفون دروازه بان یووه در دقیقه 83 از زمین اخراج شد،یان آرنه ریسه،درلحظات پایانی بازی، برای رم گلزنی کرد تا رومی ها، با 11 برد از ۲۱ دیدار در مکان سوم جدول جای گیرند. دردیگر دیدار برگزار شده شب گذشته، کاتانیا در خانه ی خود، پارما را با گلهای ماسکارا ،مارتینزو موریموتو سه بر صفر شکست داد. امشب در ادامه بازیهای هفته ۲۱م هشت بازی دیگر برگزار میشود که در مهمترین دیدار، تیمهای اینترومیلان در دربی موسوم به دلا مادونینا، به مصاف هم می روند. هم اینک و پیش از شهر آورد میلان،درجدول رده بندی، اینتر با 46 امتیاز از20 بازی صدرنشین است. میلان با یک بازی کمتر از اینتر با 19دیدار و 40 امتیاز دوم است وتیمهای رم، ناپولی و یوونتوس به ترتیب سوم تا پنجم هستند.

1 comment:

  1. درود علي جان
    ديروز از منفجر شدن اث ميلان لذت بردم. راستي اين كانال سه ايران همه فوتبال ها رو مي دزده و نشون مي ده و من ديروز(ديشب) تمام كانال هاي ماهواره رو چك كردم هيچ كدوم اين بازي رو نشون نمي داد جز كانال هاي پولي!
    در ضمن علي جان كتاب آنتالوژي اعتراض قلم تقديم به ندا ها و سهراب هاي ايران به كوشش جمعي از شاعران و نويسندگان داخل و خارج ايران در امريكا منتشر شد.
    براي اطلاع بيشتر به www.mahmag.org مي تواني مراحعه كني

    ReplyDelete