Friday, January 15, 2010

گامهای لرزان صمد و تساوی ای دیگر برای صدرنشین


هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران، با تساوی ای دیگر برای آبی پوشان پایتخت آغاز شد.صبح جمعه استقلال تهران در حضور 80 هزار تماشاگر که بیشتر آنها طرفداران تراکتورسازی بودند به مصاف نماینده تبریز رفت.این بازی که با درخشش سرخ پوشان تراکتور همراه بود، در نیمه اول دو گل در بر داشت که سهم هر تیم یک گل بود. مهرداد پولادی دقیقه 31 برای تراکتور و فرهاد مجیدی در دقیقه 45 گلهای دو تیم را به ثمر رساندند.اما تراکتور در همان اوایل نیمه دوم مجددا از حریف خود پیش افتاد. مصطفی اکرامی با استفاده از غفلت طالب لو گل دوم میهمان را به ثمر رساند. اما میزبا ن که تحمل شکستی دیگر را نداشت بالاخره و در دقیقه 70 توسط حنیف عمران زاده به گل تساوی دست یافت. این تساوی باز هم اعتراض هواداران را در پی داشت و صمد مرفاوی که اولتیماتومی به اندازه دو بازی دریافت کرده بود، بیش از پیش جایگاه خود را لغزان می بیند.

اما سپاهان صدرنشین پس از تساوی هفته پیش مقابل فولاد خوزستان، این هفته نیز در برابر پاس میزبان به نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک دست نیافت تا تعقیب کنندگانش را بیش از پیش امیدوار کند. در باقی دیدارها، مقاومت سپاسی با سایپای کرج و فولاد خوزستان در برابر ملوان بندرانزلی به تساوی بدون گل رسیدند ، صبای قم دو بر صفر استقلال اهواز را از پیش رو برداشت و استیل آذین در قزوین پیکان را با یک گل شکست داد.

در ادامه مسابقات این هفته، فردا و در حساسترین بازی، پرسپولیس میهمان شاهین بوشهر است.

1 comment:

  1. سلام . بازی تراکتور و استقلال رو دیدم . اینکه سپاهان و ذوب آهن اول و دوم هستن و استقلال و پرسپولیس 4 و 5 شدن برای من خیلی خوشحال کننده هستش . همیشه معتقد بودم که برای پیشرفت فوتبال ایران باید این حالت 2 قطبی رو شکست و به بقیه تیم ها میدون داد و تراکتور هم اگه کمی قوی تر بشه و چند تا مهره بگیره میتونه خیلی حرف ها داشته باشه . اگه میخوایم تیم ملی مون توی جام جهانی ها خوب بازی کنه باید این تابوی استقال و پرسپولیس رو بشکونیم . من با اینکه خودم استقلالی بودم ولی از دیدن بازی تراکتور وجد زده شده بودم و کلی ذوق کردم که یه تیم شهرستانی که تا دیروز تو لیگ برتر هم نبوده این طوری داره استقلال رو پرس میکنه .




    با درود و سپاس فراوان : شهرام

    ReplyDelete