Thursday, October 6, 2011

انتقام وژنیاکی



در ادامه مسابقات تنیس آزاد چین، و در گروه زنان، نفر نخست رده بندی جهان با پیروزی در برابر کایا کانپی، انتقام مسابقات هفته پیش را گرفت.
در ادامه مسابقات دبلیو. تی. ای. در چین، کارولین وژنیاکی، نفر نخست رده بندی برتری تنیس بازان زن جهان در حالیکه هفته گذشته در مسابقات توکیو در برابر کایا کانپی از استونی شکست خورده بود اینبار حریفش را از پیش رو برداشت. مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات در ست نخست ۶-۱ به برتری رسید اما ست دوم را ۴-۶ واگذار کرد. وژنیاکی اما در ست سوم ۶-۴ به برتری رسید تا هم از حریفش انتقام گرفته باشد و هم به دور بعد صعود کند. در دیداری دیگر، اگنیژکا رادوانسکای لهستانی هم با پیروزی در برابر حریف سوئدی اش به دور بعد راه یافت. رادوانسکا در برابر سوفیا آرویدسون با نتیجه دو بر صفر به برتری رسید تا در دور یک چهارم نهایی حریف آنا ایوانوویچ صرب شود. همچنین فلاویا پنتا هم دیگر تنیسور پیروز این رقابتها لقب گرفت. پنتای ایتالیایی در برابر دومینیکا سیبولکووا از اسلواکی دو بر یک به برتری رسید تا او هم قدم به دور بعد این رقابتها بگذارد.

اما در ژاپن در ادامه مسابقات تنیس آزاد ژاپن، رافائل نادال به سادگی به یک چهارم نهایی این مسابقات راه یافت. نفر دوم رده بندی برترین تنیس بازان مرد جهان در برابر میلوس روانیک کانادایی با نتیجه دو بر صفر به برتری رسید. نادال ست نخست را ۷-۵ به سود خود خاتمه داد، در ست دوم هم ۶-۳ به برتری رسید تا با پیروزی دو بر صفر در مجموع حریف سانتیاگو جیرالدوی کلمبیایی شود. در دیگر دیدار این مسابقات، اندی ماری هم با پیروزی در برابر حریف آمریکایی اش خود را به جمع هشت تنیس باز برتر این مسابقات رساند. ماری بریتانیایی در برابر الکس بوگومولوف، ست نخست را ۶-۱ به سود خود به پایان رساند. ماری در ست دوم هم ۶-۲ به برتری رسید تا در دور بعد حریف دیوید نعلبندیان آرژانتینی شود.

No comments:

Post a Comment