Tuesday, July 26, 2011

دیدار جاینتس با اوباما



طبق رسم معمول تیم های قهرمان، تیم بیسبال سانفرانسیسکو جاینتس روز گذشته میهمان کاخ سفید بود.
تیم قهرمان لیگ بیسبال آمریکای شمالی ام. ال. بی. که با پیروزی در فینال این رقابتها با نام قهرمان ورلد سریز شناخته میشود در کاخ سفید مورد استقبال رئیس جمهوری باراک اوباما قرار کرفت. سانفرانسیسکو جاینتس که در فصل گذشته با برتری ۴ بر یک در مقابل تیم تگزاس رنجرز پس از ۵۶ سال به جام دست یافت پس از خوش و بش های مرسوم پیراهن امضا شده ی این تیم را برسم یادبود به رئیس جمهوری آمریکا هدیه داد.

در ادامه رقابتهای لیگ بیسبال ام ال بی دیروز یازده دیدار برگزار شد که در یکی از آنها تیم سینسیناتی ردز در یک دیدار خانگی به ۵۲مین باخت این فصل خود تن داد. سرخ های سینسیناتی که در بال پارک آن شهر میزبان نیویورک متز بودند در نهایت با حساب ۴۲ به ۴ شکست خوردند تا با قبول ۲۴مین باخت خانگی و ۵۲مین شکست این فصل ضعیفترین عملکرد خود را به ثبت برسانند. این تیم درحالی در خانه مغلوب تیم دوم شهر نیوویرک شد که تا اینینگ هفتم امتیاز آوری براندون فیلیپ یک بر صفر از میهمانش پیش بود ولی در دو اینینگ باقی مانده نتیجه را واگذار کرد تا پس از دو بردی متوالی نتواند پنجاه و یکمین پیروزی ش را جشن بگیرد. تیم نیویورک متز هم که شرایط مشابهی با سینسیناتی ردز دارد با کسب پنجاه و یکمین بردش یک پله بالاتر از میزبانش به جایگاه هشتم جدول ۱۴تیم کنفرانس نشنال لیگ رسید.
در دیگر دیدارهای مهم دیشب و از کنفرانس ۱۶ تیمی آمریکن لیگ تیم کلیولند ایندینز موفق شد در مصاف با تیم ال ای انجلس به یک پیروزی ارزشمند دست یابد. کلیولندی ها که تا پیش از این دیدار با ۵۱ برد و ۴۸ باخت در مکان یازدهم جدول جای داشتند با برتری مقابل تیم چهارم همین جدول جایگاه خود را ترقی دهند.ستاره این تیم جیسون بود که برتری ۳ بر دو را در اینینگ نهم سبب شد. در آنسوی میدان هم بابی آبرو دو امتیاز هوم ران به نام خود ثبت کرد. هم اینک در جدول رده بندی آمریکن لیگ باستن ردساکس با ۶۲ برد و ۳۸ باخت صدرنشین است و در نشنال لیگ فیلادلفیا فیلیز با ۶۴ پیروزیو ۳۷ شکست پیشتاز میباشد.




No comments:

Post a Comment