Sunday, March 21, 2010



هفته بیست و نهم رقابتهای فوتبال سری آ ایتالیا امشب با برگزاری 7دیدار به پایان می‌رسد و در حساس ترین بازی تیم آ.ث. میلان با پیروزی بر ناپولی می تواند صدرنشین لیگ شود.
این بازیها شب گذشته با توقف اینترمیلان، پیروزی فیورنتینا و رم آغاز شد. دیشب تیم فوتبال رم در ورزشگاه المپیک آنشهر برابر میهمانش اودینزه به برتری 4 بر 2 دست یافت.ابتدا لوکا تونی دقیقه 15 و سپس ویسینیچ با هت تریک خود در دقایق 23- 66 و 82 برای رم گلزنی کردند تا این تیم در تعقیب تیمهای شهر میلان باقی بماند.
در دیگر دیدار شب گذشته هم تیم فیورنتینا با سه گل از سد جنوآ گذشت. آلبرتو سانتانا دقیقه هفت، جیلاردینو دقیقه73 و باباکار ۴ دقیقه به پایان بازی، گلهای فیورنتینا را به ثمر رساندند. اما در سومین بازی دیشب، تیم اینتر در زمین پالرمو با نتیجه یک بر یک متوقف شد. بدین ترتیب آ.ث.میلان با پیروزی در مسابقه امشب برابر ناپولی میتواند به صدرجدول رده بندی رقابتهای سری آ صعود کند.‌ امشب هم ۶ دیدار دیگر برگزار میشود که طبق برنامه- آتلانتا با لیوورنو-سیه‌نا با بولونیا-کیه‌وو با کاتانیا-کالیاری با لاتزیو-باری با پارما- و سامپدوریا با یوونتوس دیدار میکند. درجدول رده بندی سری آ ایتالیا پیش از بازیهای امشب اینتر با60 امتیاز و یک بازی بیشتردرصدراست و آ.ث.میلان با 58 امتیازدر جایگاه دوم ایستاده رم نیز با 56 امتیازسوم است.

No comments:

Post a Comment